woensdag 7 september 2011

Weer een stapje dichterbij

Van de week had ik al een e-mail gestuurd naar Aldie van Roadbear, met de vraag of we deze keer weer een vroege pick-up kunnen krijgen. Aldie melde dat hij dat nu nog niet kon zeggen, maar zou een notitie ophangen dat wij graag een vroege pick-up willen.
Vandaag weer een e-mail van Aldie ontvangen dat we al online in kunnen checken en zaterdag even moeten bellen om te horen of we een vroege pick-up kunnen krijgen. Gelijk dus maar een melding in mijn telefoon gezet, want op zaterdag zijn ze tussen 8.00 uur en 13.00 uur open. Bij ons is dat dus tussen 17.00 uur en 22.00 uur. Aangezien ik zaterdag ook nog jarig ben en mijn vader langs komt voor een bakkie, ben ik anders bang dat we precies op die tijd vergeten.

Vanavond dus ook maar gelijk online ingecheckt bij Roadbear. Dat scheelt weer tijd bij het ophalen van de camper.

Vandaag ook hondenvoer gehaald voor de honden die dus thuisblijven, samen met mijn zoons. Die hebben in ieder geval genoeg te eten tijdens onze afwezigheid. Deze week nog eten halen voor de jongens, alle was wegwerken en zorgen dat het schoon is thuis. Dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik wil dat het er net zo uit moet zien als we weer terug komen.

Morgenmiddag nog 1 middag naar het werk.

Zaterdag kunnen we ook online inchecken voor de vlucht. De stoelen hebben we eerder al vast kunnen leggen. Een beetje kriebels heb ik toch wel, maar volgens Ko is 11 september de veiligste dag om te vliegen. Dus daar moet ik dan maar vanuit gaan.

1 opmerking:

Anita zei

Marja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Een voorspoedige reis gewenst.
Groetjes
Anita